No se què dir-li...
Hola,
Avui, fa uns moments, un noi se m'acaba de declarar, i no sé què dir-li per rebutjar-lo. Ell i jo, vivim en el mateix pis des de fa molt de temps, però no vam començar a parlar des de fa uns mesos. Durant les primeres setmanes des de que vam parlar, em parlava sovint i jo, poc a poc anava sospitant que li agradava, perquè es comportava d'una manera bastant rara, buscava conversa amb mi, etc. Desprès en 2-3 setmanes aproximadament, em va parlar molt poc, i vaig pensar que ja no li agradava i que tornava a ser com abans. Però justament avui, (aquests dies encara m'ignorava bastant) ve cap a mi i em diu: "Oye, me gustas". En aquell moment em quedo glaçada, literalment notava que de cop i volta sentia fred, i no he sapigut com reaccionar. Ens hem quedat aixi sense parlar durant uns 2 minuts, fins que hi ha hagut una cosa que ha "trencat el gel" i ha fet que jo sortís d'aquella situació i marxés cap a un altre lloc. Bueno, en resum, no sé que fer ara, perquè ell no m'agrada, i no sé si dir-li que no, com fer-ho ni quan dir-li.
Moltíssimes gràcies pel que feu!!
Jo
Laura Centellas

Hola!
Aquestes situacions a vegades poden ser molt incòmodes. Ens centrem en no fer mal a l'altra persona i ens oblidem de parlar clar.
Pots seguir sense dir-li res sobre el tema (a veure si entén que a tu ell no t'interessa) o bé pots parlar-hi directament.
A l'hora de parlar-hi no cal asseure's a parlar-ne, es pot fer servir qualsevol moment i fer-ho anar més o menys així: "respecte al que em vas comentar l'altre dia, jo no sento el mateix i respectaré la teva decisió si necessites posar una mica de distància".
Fes-ho al teu estil però intenta fer-ho ja que et sentiràs millor. Ens ensenyen a ser complaents amb les altres persones, però és important aprendre a ser assertius ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas