Fart
Ei. Estic fent teràpia cognitivo conductual tot i que ja ni se perquè. Tinc la sensació que tot el que poden fer per mi és ficarme parches pero això no cambia que estic espatllat i que no serveixo per res. M'odio a mi mateix i odio la teràpia. Com si ajudarme a canviar una mica anes a fer algo realment. Seré la mateixa basura pero lo just canviada per ser una mica menys desastre. M'odio molt i em vull fer mal de debo pero no matraveixo. Vull fer alguna gilipollada per liarla i en el millor dels casos acabar malament.
Laura Centellas

Hola!
Hi ha molta ràbia i molta desesperança en aquesta consulta. Ho has parlat a teràpia? La teràpia és lenta i a vegades dolorosa. En alguns moments pot semblar que estàs estancat i que sempre estaràs així. Però no és veritat.
El teu cervell porta anys funcionant així, per tant, cal un entrenament molt dur i llarg per aprendre a funcionar i analitzar les coses d'una altra manera. La visió que tens de tu mateix és molt negativa i ens fa mal veure que penses això de tu. Ningú mereix sentir-se així. Tenim dret a sentir que som importants i valuosos per existir.
Ensenya aquesta consulta a teràpia i parleu sobre això. Mereixes ser feliç.
Una abraçada!
Ves-nos escrivint si et ve de gust per saber com estàs.
La Laura Centellas