Batxillerat
Bona nit, una cosa estic estudiant 1r de Batxi Social i tinc el dubte de si puc canviar de modalitat amb tres suspenses per setembre, estic bastant rallada. Gràcies!
Laura Centellas

Bon dia,
Com bé saps, pots passar de curs amb dues suspeses i amb les tres, a unes males, només hauries de cursar-les novament sense repetir tot el curs. Ara bé, fer un canvi de modalitat et comportarà un esforç afegit perquè et trobaràs amb matèries que no has cursat a primer i no tindràs la mateixa base, biologia, química...El millor és deixar-te orientar pel teu centre un cop tinguis clar quina és la modalitat que realment vols fer per poder reconduir-te.
El batxillerat està canviant, amb la possibilitat de fer-ho en tres anys amb un cicle formatiu. Únicament volem expressar-te que no "passa res" si has d'invertir un curs més en treure't el batxillerat però que ho facis amb les millors garanties per portar-lo bé, sense angoixes ni "més rallades". Tens tot el dret a rectificar, a trobar quin és el teu itinerari....i gairebé segur que no serà la única vegada.
Tranquil·la i deixa't orientar pel professorat del teu Institut!
La Laura Centellas