Relacions durant ingrés hospitalari
Tin un tema al cap que no para de ballar. El cas és que durant un ingrés a una unitat juvenil vam acabar sent molt 《amigues》una mica bastant romàntiques amb la noia que encara ara està ingressada. M'agradaria saber si recomaneu seguir endevant aquesta relació, és un dubte persistent. Ella té un problema que ja està sol•lucionant, i jo he sortit però deuré prendre medicació durant anys. El fet de començar una relació en un moment on ella estava emocionalment molt vulnerable em fa dubtar sobre la justícia del meu apropament i la seva reacció. Com ho veieu?
Merci.
Laura Centellas

Hola!
Moltes gràcies per la teva sensibilitat. Tens raó, quan estem en un moment vulnerable, és més probable que apareguin persones que s'aprofiten de nosaltres i ens desestabilitzen. Però també poden aparèixer altres persones que es preocupen i ens volen cuidar.
Primer de tot, posa el focus en tu: què t'aporta aquesta relació? Com et fa sentir? Què n'esperes? Et compensa?
En segon lloc, parla-ho amb ella, explica-li els teus dubtes i busqueu formules de cura mútua. Busqueu espais per estar juntes però també espais on pugueu relacionar-vos amb les vostres amistats (per anar recuperant tota la vostra xarxa de suport).
Si ets honesta i curosa amb les relacions... apropa't a qui vulguis. I si encara tens dubtes, comenta-ho a algú de l'equip professional, segur que et pot orientar millor perquè us coneix.
Una abraçada!
La Laura Centellas