Freqüència de masturbació
Bon dia, q he vist algun cop q heu parlat de la freqüència de masturbació, però no se si és normal fer-se entre una i dues palles diàries? És execiu? Hauria d'intentar disminuir la freqüència?
Moltes gracies per a tot el vostre suport, feu una molt bona feina :)
Laura Centellas

Hola,
La masturbació no genera dificultats, és la forma que tenim de conèixer com i de quina manera ens agrada sentir plaer. Es pot convertir en quelcom que generi dificultats si ho fem ràpid i corrents amb por a que ens enxampin, o si comencem a deixar de fer coses per a masturbar-nos, si deixem de complir les nostres responsabilitats per a masturbar-nos, etc...
Si la freqüència amb la que et masturbes no et genera malestar, aleshores no hi hauria motiu pel qual deixar de fer-ho. T'animaríem a fer-ho de forma conscient, escoltant les sensacions del teu cos, erotitzant la ment,...
Gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas