Mmm estiu
Holaa! He acabat el curs i les PAU i tot i oficialment ja estic de vacances d’estiu. Però noto que no tinc gaires ganes de fer res i no sé perquè. En plan, les meves amigues proposen coses per fer i tal aquest estiu i alguna cosa si que tinc ganes de fer però per exemple proposen una pla que no vull fer per “x” motiu que elles saben (no perquè no tingui ganes) i els hi suda, o sigui, que en ves de buscar altres activitats per fer doncs tiren el pla que han fet elles endavant. En canvi, si és una altra del grup que posa alguna pega doncs noto que ràpid i corrents s’ha de buscar una altra solució. Pot ser és una sensació que tinc jo però al ser d’un altre poble i tal a cops em sento algo “desplaçada”. En veritat hauria de ser el meu estiu ideal, perquè he acabat les pau i puc descansar després d’esforçar-me durant molt de temps, però no tinc aquesta emoció i desitj de viure un estiu inolvidable.. no sé si soc rara o què però em sento com “culpable” per “no tenir” ganes de fer gran cosa. A que es deu això?
Ho sento per “barrejar” dos temes diferents, espero que m’hàgiu entès i gràcies :)
Laura Centellas

Hola!
És possible que aquesta falta de motivació vingui per la necessitat de descans. Després d'un curs complicat i de tots els nervis relacionat amb les PAU, és molt probable que el teu cos necessita desconnectar i descansar. Dona't aquest permís. Deixa reposar el cos, sense fer res, sense pensar i planificar. Veuràs que mica en mica tornaràs a recuperar l'energia i la motivació ;)
Pel que fa a les teves amigues, és probable que sigui una sensació teva o que pel fet que esteu en poblacions diferents, creguin que et serà difícil adaptar-te als plans. No ho podem saber, però si realment et fa mal, intenta parlar amb alguna d'elles per explicar-li com et sents. Veuràs que et respondrà millor del que creus ;)
Una abraçada
La Laura Centellas