Tristesa
Hola, avui la meva millor amiga m’ha enviat un missatge que m’ha xocat i m’ha fet mal, li he dit que per anar a un lloc la meva mare em preguntave bastanta informació, i ella simplement, després de ignorar els missatges tota la tarda perquè està amb uns altre sense dir-me res em diu “pues no vinguis”, eren les 9 de la nit i al llegir-ho la ràbia m’ha invait he començat a pegar el meu llit, els coixins, i a plorar, ns perquè però m’ha passar pel cap agafar les estisores i tallar-me per veure si em sentia millor… joder, al final he fet un cop a la paret i m’he fet mal així que bueno…
Lo pitjor es que ella es pensave que jo creia que estave amb el seu novio però no perquè la meva mare els ha vist per la finestra, que havien quedat, i jo no en tenia ni puta idea. La mama m’ha preguntat que si sabia que quedaven i li he dit que si (quan en realitat no) i m’ha dit que perquè no estava amb ells i simplement he dit que anaven de botellon i que jo passava, però joder, fa mal que la teva mare et pregunti aixo, i jo mentrestant vaig mostrant un somriure quan per les nits em mato a plorar i torturar-me
Laura Centellas

Hola!
És dolorós veure com algunes persones del grup no responen de la manera que t'esperes. Quan les expectatives que tens d'elles es trenquen. Fa mal.
Si pots, intenta parlar amb la teva amiga per explicar-li com et sents: no t'agrada anar a botellons i tens uns pares que volen saber exactament on vas, però també t'agrada sentir-te part del grup i voldries que t'ho diguessin quan quedin.
No és fàcil explicar tot això. Però creiem que és moment que comencis a treure tota aquesta "façana de felicitat". Comença a compartir com et sents i el que et preocupa. Explica-ho als de casa, a les teves amigues. Comparteix les teves emocions. És la manera que tenim de vincular-nos als altres.
I, per altra banda, busca altres espais d'amistat que facin activitats amb les que et sentis més còmode. No passa res per tenir diferents grups d'amics, de fet, és molt sa!
Una abraçada molt forta
La Laura Centellas