una gran incertesa
Fara cosa de 4 dies vaig ferho sense condo, i per mala sort es va corre a dins. Al mati seguent vaig anar a una farmacia a comprar la pastilla del dia despres.
Ara mateix estic en una gran incertesa perq, i si la pastilla no ha estat eficaç?
i la meva pregunta es: me desperar a ver si hem baixa la regla? o hi ha alguna forma mes rapida de saber si ha estat eficaç la pastilla?
moltes gràcies!
Laura Centellas

Hola,
No, l'única cosa que es pot fer és esperar a veure si et baixa la menstruació i si passats 7 dies del dia que t'hauria de baixar, no et baixa, aleshores, la recomanació és fer-te un test d'embaràs o anar al CAP i dir que tens un retràs a la menstruació i que has mantingut relacions sexuals de risc.
Has actuat correctament si no desitges un embaràs, davant d'una relació sexual amb penetració sense preservatiu, anar a buscar una píndola de l'endemà és l'únic que podem fer.
Si no funcionés, aleshores hauries de consultar amb la llevadora i la ginecòloga de la tarda jove del teu Centre d'atenció Primària per a poder veure les opcions que tindries.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas