ex
Hola, bona tarda
La veritat estic bastant ratllat per un tema. Fara un any i mig vaig començar amb una noia que ara es la meva ex. El que pasa es que en aquell moment no estavem be, la relació no funcionaba perque no ens veiem mai, no hi había prou confiança... i ho vaig deixar. Ella va sufrir molt, plorava i em deia que tornes amb ella. Ami m'agrada, i em segueix agradant, pero despres de deixar-ho i tornar 3 cops la cosa no funciona, i no se que fer. Tenim molta química i estic molt enamorat realment, pero nose que fer perque crec que ningú enten el que vaug sentir jo, i quan dic que no la olvido o q em mola,sempre em diuen que aixó em pasa per haver-li fer tant mal.
Nose que fer, estuc perdut i no m'enten ningú
Laura Centellas

Hola!
Des d'aquí és complicat que sapiguem exactament què et passa. Nosaltres et diríem dues coses:
- Reflexiona sobre el que sents cap a ella. És enamorament o és nostàlgia? T'agrada la seva manera de ser? O et va agradar la sensació de tenir parella?
- Reflexiona sobre què ha fallat en els 3 intents que heu tingut. La comunicació? la distància? el poc temps conjunt? la falta de confiança?
Ara encara hi hauria els mateixos problemes o estan solucionats? Hi hauria una altra manera de portar la relació sense que us feu mal?
Valora bé aquests dos punts: els teus sentiments i els desajustos en la relació i potser trobaràs una resposta sobre si seguir insitint en aquesta relació o bé començar a passar pàgina...
Una abraçada!
La Laura Centellas