M'acabo de mudar a Barcelona i no tinc amics
Hola! Ja fa una setmana que visc a Barcelona i fins el setembre el curs no començarà. Em sento molt sol i no coneixo a ningú a la ciutat ni sé com conèixer. Alguna recomanació? On puc conèixer a gent de la meva edat que no sigui per xarxes socials? Algun curs d'estiu gratuït o activitats per a l'estiu? Perquè ja ho he buscat per internet i és tot per nens o val centenars d'euros
Laura Centellas

Hola! Entenem l'angoixa que suposa traslladar-se a una ciutat nova i no conèixer ningú. Fas molt bé de tenir ganes de conèixer gent nova i socialitzar, aquest és sempre el primer pas! Una molt bona opció és visitar l'agenda de l'ajuntament de Barcelona per veure quines activitats gratuïtes es fan per a adolescents i joves (
). Tot i així creiem que seria molt més fàcil conèixer gent a través d'algun voluntariat que et pugui motivar. És una forma més natural i orgànica de fer amics amb interessos semblants als teus. Et deixem tres enllaços aquí perquè hi puguis fer una ullada:
https://ajuntament.barcelona.cat/joves/ca/canal/participacio-associacionisme-i-voluntariat
">
- https://www.cjb.cat/
">
https://voluntariat.gencat.cat/
">
Esperem haver-te ajudat i que puguis anar coneixent gent! Una abraçada
La Laura Centellas