Riure
Bon dia, fa temps que em poso molt nerviosa quan faig una presentació davant de tota la classe o fins i tot llegir en veu alta. Hi tinc pànic, tinc por de posar-me a riure i no sé com controlar-ho.
Laura Centellas

Hola!
A vegades, no sabem per què, se'ns activen algunes pors que crèiem que teníem controlades o que no coneixíem. A vegades tenim l'origen molt clar (per exemple que algú es rigués de tu) però d'altres vegades no en tenim ni idea.
Aixi que una manera de desactivar aquests nervis és fer-los evidents. Compartir amb tothom que estàs molt nerviosa abans de començar. I veuràs com els nervis es redueixen una mica. Just abans de començar és important que respiris fons 3 o 4 vegades, que et concentris en el que vols comunicar i que t'enviis missatges positius que te'n sortiràs.
Veuràs com mica en mica sentiràs que controles millor aquest tipus de situacions ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas