rallades
Em rallo molt de si realment el meu novio m'estima... a vegades penso q no perque som molt diferents i de tant en tant no sabem discutir bé, no arribem al punt de insultaros pero ens costa molt comunicar-nos bé, és com que no m'atreveixo perque no vull que s'enfadi mes, vull que entengui que hem de ser assertius i jo soc superpasiva i no soc capaç de comunicarli tot el que sento, ja que quan esta enfadat passo de posar mes llenya al foc, pero quan està bé ni penso en els mals moments ni en dirli perque no vull arruinar la situació.
A més, em paranoio molt per altres coses, tipo si encara li poso (no follem mai casi, per falta de temps pero quan hi ha oportunitat no es que siguin grans polvos, i no sé encara com vol), penso que surt amb terceres persones sense tenir casi proves, i em penso que em vol per interes o algo, tipo pels diners o per no estar sol..
També penso molt en si tenim una relació sana o que, perque hi ha dies que va fantàstic però d'altres, quan ell està creuat per qualsevol cosa va malament tot, i jo soc propensa a plorar amb qualsevol cosa i és una combinació rara.
Es com que necesito saber la veritat absolut de si realment m'estima o que fer amb la nostra relació, en plan si realment val la pena pero nomès pensar amb tallar em ve molts sntiments de cop i em veig incapaç, Penso q potser estem en un batxe o quue si realment sempre ha anat i anirà regular.
No sé que fer amb res del que he dit... odio rallarme per tot aixo.
Laura Centellas

Hola!
Quan una relació no ens compensa i ens fa sentir malament, és natural que els nostres pensaments donin moltes voltes per poder resoldre-ho.
En una relació és important sentir-nos escoltats i valorats. Ens ha de fer sentir bé amb nosaltres mateixos i si no passa, alguna cosa està fallant.
El que ens preocupa és que estàs centrant els pensaments en si ell t'estima, però no poses el focus en tu. I tu? l'estimes? T'aporta tot el que necessites? et sents còmode amb ell? Sents que pots ser tu de manera natural i espontània?
Fes aquest exercici i decideix si vols una relació amb ell. És important parar i valorar les relacions, si ens fan sentir bé o no. Si ens sentim cuidades per aquesta persona o no.
Queda amb les teves amistats, deixa't anar i analitza com t'has sentit.
Una abraçada!
La Laura Centellas