Oblidar
Bona tarda i gràcies per tota la feina que feu,
Volia comentar-vos una cosa a veure si em podeu ajudar. Fa un any i pico que vaig conéixer una persona i em vaig enamorar. Al principi creia que ell també li estava passant això donat que jo "rebia com senyals" de que era així. Amb el temps ell va deixar de parlar-me i jo em vaig enfonsar perquè s'havia convertit en un recolçament important. Jo no vaig entendre perquè de sobte no em contestava ni m'escribia i li ho vaig preguntar però va evitar la pregunta. Així que vaig proposar-me oblidar aquesta persona, no ho vaig aconseguir. Fa dos mesos, va tornar a parlar-me com si res hagués passat i jo em vaig molestar perquè m'estava confonent amb tant ara sí, ara no... I vaig decidir de ser una mica borde i deixar de parlar-li i evitar trobar-nos (no som dels mateixos cercles i va ser fàcil) però noto que encara estic enamorada. Cada cop que m'escriu caic en la temptació de voler començar una relació propera amb ell però sembla que quan ho faig ell s'allunya. Tinc ganes de poder conéixer gent nova i oblidar-me d'aquesta persona perquè crec que en el fons em fa més mal que bé...
Com puc oblidar-lo? "Deixar d'estar enamorada?"
I, com puc conéixer gent nova?
No sé si m'he explicat. Moltes gràcies per tot el que feu.
Laura Centellas

Hola!
T'has explicat molt bé i et felicitem per la teva actitud!!!
No és fàcil el que estàs fent i té molt valor!
És una manera de valorar-te a tu mateixa i no acceptar aquest tipus de maltractament virtual (deixar de parlar i ignorar-te un temps, i després fer com si res).
La manera d'oblidar-lo és posant distància (el que estàs fent), centrant-te en tu (fes coses que t'agraden amb les teves amistats) i coneixent gent nova.
Com conèixer gent nova? Doncs apuntant-te a alguna extraescolar, o algun campus aquest estiu o demanant a persones que coneixes que et presentint altres persones. Podeu quedar algun dia amb el seu cercle d'amistats i així comences a ampliar el teu.
Ho estàs fent molt bé! Molts ànims!!
Una abraçada!
La Laura Centellas