crec que és amor
Hola,
Fa uns dos mesos que m'estic liant amb el germà gran de la meva millor amiga.
Cada cop busco més el moment de dir-li però sé que s'enfadarà molt i de manera o altra hauré de deixar-lo i es que mai m'havia enamorat, però crec que el que sento per ell és amor de debò. I no sé com li puc dir això a la meva millor amiga perquè ho som des de fa moltíssim temps.
I em sento molt presionada per haver estat mentint a la meva millor amiga i per si li dic passarà alguna cosa amb el seu germà quan la culpa la tenim els dos...
Moltes gràcies per la feina que feu i a veure si em podeu ajudar :
Laura Centellas

Hola!
Ostres! per què s'hauria d'enfadar? El seu germà i tu sou persones lliures que us heu agradat i que ara us esteu coneixent, no?
Aquest hauria de ser el pensament lògic i segur que mica en mica hi arribarà.
És probable que se senti traïda perquè no li has dit la veritat, així que potser millor que hi parlis i li expliquis com abans millor. Deixa-li clar els teus sentiments, explica-li com ha anat i fes-li saber la teva por a que es molesti.
Dona-li una mica d'espai per païr-ho i a veure com evoluciona...
Si vols, parla'n amb aquest noi i decidiu com li dieu.
Però recorda, no estàs fent res malament! Ni mal a ningú, val?
Una abraçada!
La Laura Centellas