Estudis
Hola , tinc 22 anys i encara no tinc el titul de batxillerat i vull fer les proves lliures , el cas es que no se on matricularme per fer-hu . ajudeume si us plau
Laura Centellas

Bon dia,
Cada any el Dep. d'Educació convoca una sèrie de proves lliures per l'obtenció de títols i certificats, però entre aquestes no es contempla l'obtenció del títol de batxillerat.
" target="_blank">Proves lliures
Si la teva idea és la de realitzar estudis universitaris, un possible itinerari seria preparar-te per a la prova d'accés i un cop superada cursar un cicle formatiu de grau superior. D'aquesta manera obtindries la titulació oficial de Tècnica Superior i posteriorment podràs accedir a un grau universitari. A nivell públic disposes de les AFA i CFA (Aules o Centres de Formació d'Adults) on pots preparar-te per a la prova d'accés.
" target="_blank">Educació d'adults La preinscripció és del 21 al 29 de juny.
Veuràs que aquests centres també preparen per l'accés a la universitat però és a partir dels 25 anys.
Et recomanem contactar amb el teu Punt d'Informació Juvenil o Oficina Jove, que trobaràs a continuació, per rebre un assessorament personalitzat en l'àmbit acadèmic i així poder decidir millor quin itinerari triar.
" target="_blank">XNEJ-Xarxa Nacional d'Emancipació Juvenil
La Laura Centellas