Viure és de covards
Bona nit,
Des de fa temps no sé què em passa que ja no vull seguir viu. Potser la vida és el pitjor de tots els mals que hi ha. Per això no me l'estimo. Altres vegades ja he intentat matar-me, i mai ho he aconseguit. La vida és com un gran monstre que em persegueix i m'arrossega quan més a prop estic d'escapar-me'n.
La gent em tracta de covard. Però per a plantar cara a la vida el que es necessita és valentia, perquè quan et sents mort per dins, com estic jo ara, lo covard és seguir vivint. Els amics m'han deixat tots de banda quan jo el demanava ajuda a crits. Em diuen que ho faig només per a crida l'atenció.
És trist el que et contaré ara, ho sé, però sóc prou valent per a treure'm la vida però no prou com per patir el dolor que em farà deixar-la per sempre més.
La meva família no en té ni idea del que em passa, i si ho sabessin em tractarien de boig. I jo sé que no ho estic pas. Ja m'han portat a psicòlegs i sé com funcionen. Et tracten de boig, si dius que no ho estàs et diuen que si negues estar-ho n'és un símptoma, i ells són els qui et marquen les regles d'aquest joc, són qui et construeix la gàbia que t'empresona.
Vull que tot això s'acabi. Ajuda'm.
Elena Crespi

Hola Bord, com estàs?
Deixa'm que et digui una cosa... ara, per tu, viure no seria covardia, al contrari seria demanar-te que siguis molt més valent que mai.
Pel que veig estàs passant per una època, i pel que dius sembla que bastant llarga, en la qual no estàs bé i per això sembla que aquest monstre que et persegueix et vol vèncer. Però é simportant que no et deixis guanyar.
Si has anat a psicòlegs que et tracten de boig, potser és que no has trobat el psicòleg que necessitaries que t'ajudés bé. Ningú et pot dir que estàs boig perquè no ho estàs.
Et proposo dues coses:
-Busca alguna de les coses que et fan somriure a la vida i fes-la gran... si no saps què et fa riure... se't gria feina perquè et demanaré que ho trobis!
-Si realment vols buscar ajuda i ja has anat a algun psicòleg, potser el que et convé és trobar-ne a un o a una que et tracti amb respecte i que t'escolti i intenti entendre la situació en la que et trobes. Veig que ets de La Garrotxa i nosaltres en el nostre equip tenim a la nostra terapeuta experta en dificultats de l'adolescència que és de la Garrotxa i visita a Vic. És la Marina Marull. Si realment vols donar una altra oportunitat a la vida i vols reunir una mica de valentia, et recomano que puguis visitar-te amb ella ja que et tractarà bé, t'escoltarà, t'intentarà entendre ia judar-te.
Vols intentar no deixar la vida per sempre? doncs potser val la pena fer algun intent més de trobar-li el costat positiu.
Et deixo la web per si ens vols conèixer i penses que val la pena intentar-ho:
www.interpersonal.cat
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - www.interpersonal.cat
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres