Tots són igual
Estic cansada dels tios. Sempre que em lio amb algun i comencem a parlar i penso que podria arribar a alguna cosa, van i es lien amb altres ties/em deixen de parlar, etc... ho he passat “malament” més d’una vegada pels tios i no sé si això passa per com soc jo o, directament, perquè tots són uns immadurs de m*rda i uns c*brons.
Crec que no em mereixo que m’utilitzin i juguin amb mi i sempre que vull frenar la situació a temps (perquè sospito d’algo que m’amaguen), mai ho aconsegeuixo i sempre m’acabo fent ilusions fins que em foto l’ostia. El fet de que m’hagi passat diverses vegades em tira enrrere a l’hora d’obrir-me a altres persones perquè penso que tots són igual i, a més, soc una persona que es pilla bastant ràpid d’algú. Sé que no hi ha solució per això però no entenc com avui en dia ja no queda ni un mínim de respecte.
Laura Centellas

Hola!
Tant de bo el RESPECTE fos un valor més universal!! Estem d'acord amb tu que hi ha persones que no saben respectar a les altres, però també n'hi ha que sí! i son les que has de buscar.
Intenta centrar-te pas a pas amb els nois que vagis coneixent. Sigues conscient que de moment només hi ha atracció física i que vols veure com és i com pensa per decidir si t'interessa una relació més íntima.
Ves mica en mica i ves decidint segons el seu comportament i com et fan sentir.
Hi ha persones fantàstiques a la vida, però a vegades hem de buscar una mica per trobar-les ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas