Toxicitat
Domcs bé no se com expresarho gaire bé peró s'intenta.
La meva novia i jo portem ja fara 5 mesos d'aqui ums dies. La questio es que els 2 ens estimem moltissim i de tot, i jo no soc gens toxic ni ella tmpoc, nomes ho som avegades pero cuan ho fem en conya, pero avegades cuan no em respon o algo, si k em be aquest costat toxic pensant que mesta posant les banyes o que ma enganyat i esta amb amics o algo, i no magrada gens que em passi ja que despres em dona lexplicacio de perque no mha contestat sense quw li hagi de preguntar. Clar, jo confio plenissimament en ella, pero no se com treurem aquest pensament tant negatiu. Em podrieu ajudar? Gracies! (pero per les faltes i accents es que tinc el teclat en caste i no puc possarlos be jajaja)
Laura Centellas

Hola,
És molt positiu que te n'adonis. La gelosia té part de inseguretat i por. Sovint les persones que detecten gelosia senten que no són la millor opció per a la seva parella i que hi ha altres persones millors per a ell/ella. En el moment en que entren en contacte amb aquesta inseguretat, entra en joc la por, por a que ens deixi per un altre i comencen les conductes de control, per a assegurar que tot està correcte. I són precisament aquestes conductes les que poden fer que es compleixi la pitjor fantasia, que és que ens deixi.
Per tant, t'animem a escoltar-te, a confiar en ella i en tu, i en treballar sobre aquestes possibles inseguretats.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas