indecisa
Jo tinc una amiga que ens coneixem des dels 3 anys. La cosa és que en els últims anys ella m'ha anat apartatnt i reemplaçant en epòques, i quan ho passava malament venia a mi, jo era com una amiga "mocador", la agafo i després ja no em fa falta. I aquest any ha passat el mateix, durant el curs s'ha anat distanciant i passant de mi (anem a la mateixa classe) i ara, a final de curs, a vingut amb mi, encara no sé pq, i avui m'ha convidat algun dia d'estiu a anar un finde a la platja amb ella.
És que no sé, el sentiment d'amistat cap a ella és molt raro, si per exemple, quedem una tarda, al principi penso que és una persona que no em ve gens de gust quedar amb ella i després al final de la tarda m'ho passo bé, però ns, després em torna a venir aquesta mala vibra pq fa molts anys que la coneixo i ha sigut possessiva i jo ns si em cau bé o malament, i ara no sé si dir-li que si o que no, pq és una amistat molt estranya, i si li dic que no, com dir-li perquè no es cabregi
buff, paro ja que sinó m'enrollaré molt
Laura Centellas

Hola!
És natural que les sensacions cap a una persona canviïn al llarg del temps. Fa molts anys que us coneixeu i és possible que cadascú hagi agafat camins diferents, de manera que us hagueu convertit en persones molt diferents!
Tot i així, tampoc has de prendre una decisió ara mateix. Pots anar veient com et sents i els dies que tinguis ganes de quedar-hi ho fas, i els dies que no, li dius que no et ve de gust o que prefereixes fer altres coses.
També hem de tenir en compte que les amistats no són "perfectes", és a dir, que hi ha persones amb qui t'hi entendràs per parlar, altres per passar-t'ho bé, altres per anar d'excursió... valora en quin àmbit t'aporta alguna cosa aquesta amiga i tingues-ho present.
Una abraçada!
La Laura Centellas