klk?
Aver... Nose per on comensar, intentare explicar-me el millor que pugui.
Jo crec que no estic be, de cap dic. M'han fet molt mal, en un pasat, es reien de mi i m'insultaven en grup, jo crec que això em va destrossar i al final tot el que em deien m'ho vaig acabar creient, però bueno no vull entrar en detalls amb aquest tema perquè no vaig per aqui. Després d que pases aixo em vaig comensar a autolesionar les munyeques amb un cuter, i després, vaig deixar de menjar i vomitava, tot això ho vaig pasar sola, i en silenci, sense dir-ho amb ningú, el dolor que sentia dintre era pijor que el fisic i em feia sentir millor. Dsitgava que algú em veies malament i em digues eii que et pasa? O m'abreses, pero ningú es va donar conte, suposo que tothom va molt a lo seu M'odiava i no menjava i em vaig aprimar 8 kg, d'això fa uns pocs mesos. Tinc 15 anys i he perdut la il.ució per viure. Fa cuasi 1 an que estic en una relació amb un noi, que l'estimo i ell ho sap tot i m'apolla, pero sempre allunyo a les persones que estimo per por a que em fagin mal i s'allunyin de la meva vida, i no vull ser dependenta d'ell perque res es per sempre, no li vull fer tragar tota la meva merde i jo l'estimo pero tinc por, i em rayo mmolt jo sola i crec qes mareix a algú millor que jo i no vull que es cansi de mi. Fa una setmana que li vaig dir de deixar-ho per un temps mentres vaig tenir com un atac i tothom que m'ha preguntat li he dit que ho habiem deixat xq jo ja no sentia el mateix, pero no es aixi jo ho sento tot i estic enamorada d'ell, no de mi, primer m'hauria d'estimar a mi per estimar a una altre persona? L'estimu i el trobo a faltar, però tinc dubtes en la nostre elació i a vegades m'agobia perquè és una mica empalagos algúns cops, i em parla de casar-nos etc i només tenim 15 anys i jo se que ell està molt enamorat i nose si anem amb la mateixa intenisitat, vull dir jo l'estimu pero no puc avansar amb res perquè no soc feliç ni junt amb ell ni separats i no vull jugar amb ell i dir-li ara si ara no per culpa dels meus problemes, esque joder hem van fer merda em van dir tantes coses vaiag patir tant, vaig fer coses i he perdut l'alegria, jo sempre he sigut alegre pero no puc, no puc seguir sonrient i fingint perquè no estic be mentalment i ningú ho sap. Nose si podre aguantaar molt de temps vull que tot em deixi de fer mal
Laura Centellas

Hola bonica,
Gràcies per explicar-nos la teva història.
Ens dius que l'assetjament que vas patir no té res a veure amb la situació que estàs vivint, però no és així. Una de les conseqüències de l'assetjament és la baixa autoestima i la sensació que no "mereixes" ser estimat per ningú.
Creiem que seria molt important que ho puguis parlar amb els de casa teva i buscar ajuda professional d'un psicòleg/a a qui puguis explicar tot el que has viscut per poder-te curar mica en mica. Sabem que és un pas que costa de fer, però és important que el facis per poder estar millor i treure tot el malestar que portes a dins.
Pel que fa a la teva parella, no és del tot cert que cal que "t'estimis a tu per poder estimar una altra persona". És important que t'estimis a tu mateixa, però també que puguis acceptar l'amor de les altres persones.
Quan la teva parella et parla de casar-vos, segurament et vol dir que el seu compromís amb tu és ferm, que no està jugant i que t'estima molt! (potser no és la millor manera de dir-ho, però ja ho anirem perfilant ;) )
Deixa't estimar per ell i comença a obrir-te a altres persones. Comença a confiar en les persones del teu entorn. T'estimen i volen ajudar-te. Volen veure't feliç.
Si necessites una mica d'espai, si necessites anar una mica més a poc a poc, parla-ho amb la teva parella. Segur que ho entendrà.
Però el més important és que puguis demanar ajuda professional per poder treballar totes les conseqüències del que has viscut. Del que t'han fet.
D'acord?
Una abraçada! Nosaltres seguim aquí.
La Laura Centellas