Tinc por de dir-li als meus pares que m'agraden el nois.
Hola, desde fa uns 2 anys he descobert que m'agraden els nois, el meus amics ho saben però els meus pares no i tinc una mica de por de la seva reacció. Els meus pares ho acepten (això crec perquè tan sols ho he escoltat de la meva mare) però el meu avi no ho accepta i pensa que és una aberració. Com puc afrontar aquesta situació?
Laura Centellas

Hola,
Afrontar aquesta situació no gens senzilla, t'animem a dotar-te d'informació, de recursos per a ajudar-los i valora qui ets, la teva orientació és la que és i no et fa ni millor ni pitjor. El que defineix la nostra orientació sexual és de qui ens enamorem, per tant, és amor.
Pots trobar informació al Centre LGTBIQ+ de Barcelona:
També és important tenir, per exemple una persona de la familia al·liada a tu, que pugui estar al teu costat quan donis la noticia o quan les persones que sospites que menys ho acceptarien, se n'assabentin. Si sents que la teva mare estaria al teu costat, comença per ella ;)
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenaangel.com
www.helenaangel.com
La Laura Centellas