Depilació
Hola, bones, tinc 14 anys i ja tinc molt pèl a la meva zona intima el cual em resulta una mica incòmode. Però no se si s'ha de depilar tot o nomès una part, i amb que depilarme. Em podrieu fer un cop de mà? Gracies!
Laura Centellas

Hola! És normal que a aquesta edat ja t'hagi sortit pèl, és important que aprenguem a acceptar i estimar els canvis que va tenint el nostre cos. Sobre la depilació la veritat és que hi ha vàries opcions i no et podem dir quina és la bona per a tu, ja que depèn dels gustos i necessitats de cada persona així com també de si tens la pell més o menys sensible. A la zona íntima es recomana deixar-hi una mica de pèl, sobretot al voltant dels llavis, ja que serveix per protegir de possibles infeccions.
Com sabràs hi ha diferències entre cada mètode de depilació. La cera elimina els pèls des de l'arrel i per tant tarden més a créixer, però per contra pot ser força dolorosa per algunes persones. Per altra banda el rasurat amb ganiveta no fa mal però els pèls tornen a créixer passats tres dies, ja que els tallem al nivell de la pell.
Si tens més dubtes et recomanem consultar-ho a un/a dermatòleg/a perquè pugui veure't la pell i fer-te una recomanació d'acord amb la teva pell.
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
La Laura Centellas