No se que fer
Ja molt temps que no estic be emb veíj molt lleitja tinc moltes estries a tot el cos ,si que es veritat que jo he tingut molts trastorns alimentari pero necesito ajuda que faij
Laura Centellas

Hola! Primer de tot moltes gràcies per confiar en nosaltres i explicar-nos el que et preocupaa! Ens expliques que t'han sortit estries... El primer que pensem totes quan descobrim que tenim estries és: aaah, quina ràbia! No m’agrada…però, pensa que TOTES en tenim. I, m’encantaria dir-te fes això i marxaran, però no funciona així… No hi ha un mètode màgic que faci desaparèixer les estries. Pots anar al dermatòleg, o buscar consell d’algun professional que et recepti alguna crema, però solen ser cremes molt cares que el que fan és ajudar a rebaixar-la una miqueta, però no com desitges. També, trobaràs consells sobre exercicis físics concrets i alimentació. Però, et diria que vagis en compte amb la informació que pots trobar a Internet respecte a aquest tema, ja que prometen moltes coses i després moltes vegades ens decepciona perquè no desapareix del tot. Pensa que cada cos és un món, no tots tenim la mateixa genètica. I, el que els hi serveix a algunes persones, pot ser que tu no obtinguis el mateix resultat. Hi ha coses del nostre cos que no les podem canviar. Al final es tracta de seguir un estil de vida saludable, fent esport i menjant variat i de forma moderada... Moltes vegades les nostres emocions accentuen els nostres complexes. I, quan ens fixemamb una part del nostre cos que no ens agrada, ens quedem enganxats i ja només veiem allò. Si creus que necessites ajuda, torna a contectar amb l'equip que et va ajudar amb el Tca! També et proposo que et posis encontacte amb l’Associació Contra l’Anorèxia i la Bulímia.  Actualment, estem oferint un servei gratuït d’acollides telefòniques. Són trucades on poder explicar tot allò que et preocupa i et fa patir, un espai reservat per poder desfogar-te i explicar aquelles coses que sents que no pots dir a ningú. Una de nosaltres (psicòlogues) t’escoltarem i si cal et podem donar alguna pauta per poder portar tot això de la millor manera. El telèfon és 93 454 91 09. Ets molt valenta acceptant que hi ha alguna cosa que no va del tot bé i demanes ajudaper posar-hi remei, és el primer pas per a deixar aquest malestar endarrere.
Una abraçada!
La Laura Centellas