Estic massa enamorada
Fa uns cinc mesos que m'agrada un noi i el primer dia vam estar super be, mig tontejant i tal, i em va començar a agradar... a partir d'aquell dia feia el possible amb ajuda d'una amiga per veure'l i a mesura que anava passant el temps parlavem pero nomes com a amics ( en comparacio al principi em tracta com a qualsevol).
Esta passant el temps i jo estic casi segura de que no li dec agradar, tot i que se que li semblo guapa i li caig be i tal, pero no crec que senti res per mi... no se'm nota gaire que m'agrada sembla que per mi sigui un amic normal i ja esta... que haig de fer? per agradar-li? o per fer que la nosra relacio no segueixi sent de nomes amics...
gracieeeees :''')
InterPersonal

Hola olakase! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Començar una relació com a amics és un bon principi quan no coneixem massa a l'altra persona. Ens ajuda a anar tenint informació de si ens agrada o no a poc a poc: si és simpàtic, si és agradable, si em fa sentir bé quan estic amb ell, etc. Si valores que ja fa massa temps que esteu en aquesta etapa i ara tot és un misteri sobre el que sentiu un per l'altre, doncs pots fer un següent pas i saber si les suposicions que tens són certes o no. Primer, valora si tens pistes certes de quina és la realitat: per això que dius que no creus que li agradis...i Segon, toca que vagis preparant el terreny per parlar amb ell de cares. Ni facebook ni watsupp! Busca un moment en el que estigueu tranquils o si vols quedar amb ell directament i planteja-li el com veus la situació i el que sents. Passar a l'acció ens ajuda a ser més valents i confiar en nosaltres mateixos, a més és la manera més efectiva de sortir de dubtes! Endavant! Eli Aulet www.interpersonal.cat/fcbk:Elisabet Aulet Psicòloga