llevar-me la mascareta
Hola! Des de que va començar la pandèmia, res bó m'ha passat. Pero poc a poc he anat gestionant-lo. Pero el gran problema que segueix en mi, es la mascareta. Em fa moltíssima vergonya llevar-me la mascareta, sobretot davant del meu crush. L'ultima vegada que em va veure sense la mascareta va ser el març de 2020. I aquell dia, a l'hora del pati em va dir que me la baixesi perque no s'acordaba de la meva cara. Quan em va dir alló, em va agafar un atac de ansietat. Vaig començar a suar i com a marejar-me i al arribar a casa vaig començar a plorar. No se que fer per a superar aquest problema, perque tots els meus amics em diuen que soc guapa, i així e estat catalogada toda la meva vida, pero amb aquesta persona (el meu crush) em veig 1000 vegades mes inferior i lletja. Em podries donar consells oa lguna cosa? Mersiii!
Laura Centellas

Hola!
La roba, la mascareta, el cabell, els complements... poden ser un petit escut per no mostrar-nos directament. La sensació d'estar "despullada" davant algú té a veure amb mostrar la nostra vulnerabilitat. Ensenyar-li a algú que ens pot fer mal. I és un pas important.
La mascareta t'ha servit d'escut, t'ha protegit una mica de la vergonya i la inseguretat però ara se t'ha girat en contra. Ara has de començar a treure-te-la progressivament. Envia-li alguna foto si vols, treu-te-la amb els teus amics, a casa teva, a l'aire lliure.... i mica en mica agafaràs més confiança per poder estar un temps sense mascareta i davant d'aquesta persona.
És un pas mica en mica.
Una abraçada!
La Laura Centellas