Parella i infidelitat
Hola, creieu que és possible superar una infidelitat ? El sentiment de traïció desapareix i es pot aconseguir perdonar i seguir amb la parella? Agrairia que em donessiu algun consell... és difícil perquè ens estimem molt però no sabem si això hauria de marcar un punt i final a la nostra relació o si per contra, podrem tornar a estar bé algun dia.
Laura Centellas

Hola!
Sí, es pot superar una infidelitat però és important que sigui un moment clau en la redefinició de la parella. Que es parli sobre el que ha passat, sobre com s'han sentit les persones i, sobretot, que hi hagi una reparació. Què necessita la persona que s'ha sentit traïda? Què li passava a la persona que va cometre la infidelitat? Quines senyals podeu detectar perquè no es torni a repetir? quines coses podeu fer diferents?
I sobretot, quin temps necessiteu? A vegades, tot i que es vol seguir amb la parella, el dolor de la traïció no desapareix i la persona necessita un temps per curar-se. Esteu disposats a donar aquest espai? La persona que ha fet la infidelitat, sabrà cuidar a l'altra?
Parleu, parleu i parleu. Expliqueu com us sentiu i aneu valorant si aquest fet us ajuda a continuar i enfortir la relació o bé us desgasta i us fa sentir més malament.
Una abraçada!
La Laura Centellas