Mal estar
Anar el institut em fa tenir un mal estar a dins meu perque es que no m’agradar gens anar-hi o sigui es com que soc molt diferent els meus companys perque ells es com que fan cosas tranquiles que a mi no m’agradan, es posan tota la clase a parlar de temes que mi no m’interesant i com tampoc se que diuen perque no entenc res i a mes que seguir conversasions em costa molt perque em distrec molt facilment, i el no sabe seguir la conversació es com que em quedu marginada tot i que tinc el meu grupet de amigues pero clar a vegades elles s’ajuntan a parla amb l’altre grupet de noies de la clase i jo tambe m’intento ajuntar pero el pusar-se a parla totes de temes que no entenc já sigui perque me perdut a mitja conversa o perque no m’interesa del que parlan doncs m’acabu quedan allá marginada . I a mes que no se a mi m’agradar mês doncs fer altres cosas mês activas no parlar i estar-se quiet en Canvi lés nenes de me clase doncs son mes aixi tranquiles i tot aixo tambe fa que jo m’aburreixi el institut.
Tambe doncs jo estudiu molt els examens a vegades he estudiat 3 setmanes abans del examen i faig classes de refors pero tot i aixi no aprobu pero es que no arribo ni el 4 i aixo tambe fa que em desanimi i no tingui ganes de anar el insti perque sempre trec lés pitjos notes de la clase. I ja intento doncs despres parla amb els profes i ravisa els examens i que m’expliquin lo que tinc malament pero buenu que no em serveix de res perque la majoria de errors son tontos per no fixar-mi i sempre m’acaban dien que he de esta atenta a clase i tot i que si estigues atenta aprubaria pero que pasa que a clase doncs el meu cap es com que está en un altre lloc o em distrec amb algu o descunectu de la clase que a vegades no se ni que estic pensan i no se perque o faig já que no o faig expresament no o entenc ni jo.
I buenu aixo que tot aixo doncs fa que no tingui ganes de anar el insti i els 5 dies de la setmana que tinc insti doncs tingui un mal estar a dins meu, i despres els dies que tinc festa já no sento aquest mal estar fins que he de turna anar el insti.
I no se si em podeu dir algún consell per esta millor els dies del insti i no sentir aquest mal estar m’ajudaria molt .
I acabar dien que moltes gracies per aixo que feu perque ajudeu molt☺️
Laura Centellas

Hola!
Pel que expliques, part dels teus problemes es resoldrien si puguessis centrar la teva atenció en el que està passant: la classe, l'examen, la conversa...
Però sembla que el teu cervell va al seu aire i necessita tenir mil coses al cap. De la mateixa manera, també el teu cos necessita activitat física i estar en un banc asseguda parlant, no et ve de gust.
Has intentat parlar amb la teva família i amb l'escola per demanar ajuda? Potser t'aniria bé tenir tècniques d'estudi i saber exactament quines són les teves dificultats. Demana-ho i veuràs com podreu buscar una solució.
Pel que fa a les amistats, és important tenir aficions en comú o saber escoltar i comprendre l'altra persona. Si et desconectes de les converses és díficil que sentin que són importants per tu, no trobes?
Intenta parlar amb elles, busqueu quins temes teniu en comú i compartiu-los. Que sentin que tu vols participar de la seva amistat.
Una abraçada!
La Laura Centellas