Sense parella (sola)
Hola, bon dia,
El cas es que yo sento q lis agrado als nois fisicament pero me veuen com un objecte osigue com si solament fos un cul o unes tetes i aixo simplement no me agrada perque tinc personalitat pero tots els chiquets solament volen el meu cos i ningu li interesa com soc .
Les meves amiges van tenint novios lios pero esque sento que no hi ha ningu per a mi perque els de la meva edat els considero molt inmadurs i no veig a nungu per a tenir algo bonic em sento sola, sense ninguna motivació , me avurreixo molt i sento que necesito tindre algun cntacte amb algun chiquet el problema esque soc molt dificil i timida a l'hora de ligar llavons nn aconseguixo may res i me quedo sentada miran com les meves amigues es lien amb els novios, tinc temo perque sera estiu i ya estic cansada de estar sola , vull disfrutar una mica em sento desesperada per trobar algu pero nn me agrada ningun dels que liguen amb mi simplement no me atrauen ni fisicament ni personalment trobo que el problema es que no me enamoro de ningu pero esque fa un munt de temps que estic axi encanvi vec series , histories de instagram de parrelles peliqules .... pareix una xuminada pero estic molt desmotibada amb tot, nn li trobo sentit a res me falta emoció . Que puc fer?
Gracies per escoltarme
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per escriure'ns!
Doncs des d'aquí et volem felicitar!!! Per la teva capacitat de saber el que vols en una relació i també de no acceptar allò que no vols. I no és fàcil!
Tenir clar què vols d'una relació és importantíssim! T'evita relacions insanes, situacions desagradables i conformisme. Així que continua així!!
Si vols, el que et podem dir és que intentis conèixer una mica més els nois s'apropen a tu. Fes com un "temps de reconeixement" en què parlis amb ells, vegis com et tracten i valoris si t'atrauen o no...
I, per altra banda, si els nois de la teva edat et resulten immadurs, pots intentar buscar espais on trobar-te amb persones de diferents edats o amb aficions diferents. I buscar quin és el perfil de persona que t'atrau ;)
Sabem que en alguns moments pot ser molt desmotivador, però si tens clar el motiu pel qual no et lies amb qualsevol persona, t'ajudarà a seguir!!
Una abraçada!
La Laura Centellas