Em sento sola, abandonada, i amb ganes de ferme molt de mal
La meva consulta es que últimament estic sentint la necesitat de ferme mal, tambe començo a sentir que no l'importo a ningu
Laura Centellas

Hola!
Ens fa molt mal llegir consultes com la teva, perquè ningú es mereix sentir-se així. Per nosaltres és complicat poder-te ajudar a través d'una pantalla, però ens agradaria que intentessis algunes coses:
Busca una persona (si pot ser adulta, millor) a qui puguis exlicar-li com estàs. Al principi costa però veuràs que trobaràs algú que es preocupa per tu i et vol escoltar (familiar, professorat, monitors/es....).
Confia en la gent del teu voltant.
Per altra banda, no et lesionis. Les lesions físiques són una manera de tapar el dolor que sentim, però ens enganyem, ja que el dolor emocional no marxa, sinó que es fa més intens.
Intenta escriure, dibuixar, pintar, plorar... per alliberar tot el dolor. No et continguis, plora, plora i plora! Necessites treure tot el dolor cap enfora perquè no et faci mal retenir-lo a dins.
Si ho necessites, ves-nos escrivint.
Nosaltres estem aquí.
La Laura Centellas