Masturbacio masculina
Fa temps que tinc un dubte, el cas es que jo normalment em masturbo pero m’agradaria que em dongues mes plaer, ja m’en don pero nose si hi ha algo que no fagi perque no m’en dongui molt. Merxi
Laura Centellas

Hola,
El que pots fer és ampliar la zona d'estimulació, és a dir, no focalitzar tota l'estimulació en els genitals i acariciar tot el teu cos, segur que descobreixes sensacions noves molt agradables i plaents.
També pots provar de jugar amb diferents intensitats d'estimulació: més ràpid, més lentament, fent més pressió o menys, utilitzant algun tipus de lubricant, etc.
Recorda que el gran òrgan sexual que tenim és el nostre cervell, per tant, tan important és com t'estimules com en allò que estàs pensant mentre et masturbes. Jugar amb les fantasies sexuals i pensaments que potenciïn la teva excitació t'ajudaran a augmentar les sensacions de plaer.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas