Un millor amic, olvidat. URGENT, SIUSPLAU, CONTESTEU.
Feia molts anys que ens coneixiem, soliem parlar tots els dies com amics normals, però un dia em va dir que jo era la seva millor amiga, perquè ens ho contavem tot. I jo li vaig dir que ell també ho era. Era tot tan bonic, cada dia, ens passavem el dia parlant, sempre, i de quant en quant, quan ens despediem perquè quedavem amb algú, o de nit, sempre deiem "Bonanit, MA -millor amic-, t'estimo." Aquells t'estimo em feien sentir super contenta. I també, aquells "Sempre serem MA, mai et deixaré de costat". També. Un dia, es va inventar una noia. Aquesta suposada noia, es va enfadar en mi(en realitat tota l'estona era ell). I vam deixar de parlar. És clar, jo plorava tots els dies, nit si i nit també. Fins que vaig conseguir olvidarlo, però un dia el vaig obrir felicitant-li l'any nou, i em va demanar perdó. Jo a ell també li'n vaig demanar (tot i que jo no havia fet res). Jo no sabia que la noia esta era inventada, creia que existia. Pero bé, vam parlar, i a la cara -poc- també. Som amics, sempre li dic que intento olvidar allò, pero en realitat no puc, ni podré. Un dia vaig treure el tema de preguntarli perquè va fer el que va fer (inventar-se algú per enfadarse amb mi sense motiu) i em va dir "per a veure què deies". Clar, no m'ho crec. Jo l'estimo (com a amics) però ell m'ha fet moltissim mal, i no sé que he de fer, si olvidar el passat i viure el present, parlar amb ell seriosament, no ho sé, siusplau AJUDEU-ME. Us ho agraeixo, pf, adolescents.cat es enorme. Seguiu aixi!
Elena Crespi

Hola!
Primer de tot, caldria saber quin motiu va empènyer realment a aquest noi a inventar-se aquesta noia imaginària. Crec que és important que puguis parlar amb ell seriosament, que li diguis que això et fa mal i que necessites que t'ajudi per a intentar entendre-ho.
Si parleu i llavors estàs convençuda que vols recuperar l'amistat, has d'intentar tornar a confiar en ell i això ho aniràs fent a mesura que vegis com va actuant i com es va comportant amb tu.
Et recomano, totalment, que potencieu l'amistat cara a cara... ja que últimament les noves tecnologies ens permetes molt parlar pel mòbil i per internet però l'important de veritat és el contacte en persona.
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - www.interpersonal.cat
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres