pares
aveure, no sé molt bé com començar i sol diré k fa bastant d temps k necessito ajuda. bé, el fet és que ja fa temps k el meu pare i la meva mare discuteixen bastant. Bé, en realitat és mon pare que no para d'atacar a ma mare i fer-la patir i jo ja soc prou grandeta com per adonar-me'n. Doncs aquesta situació ja fa temps que dura i ara estan passant per una de les seves pitjors èpoques junt amb abans de la pandèmia, tipo quan jo feia 6è de e.p (ara faig 2n eso). En fi, el cas és que hi ha bastanta gent a la classe que els seus pares s'han separat i si haig de ser sincera que els meus pares es separessin a mi no em desagrada tant la idea perquè el mal que li ha fet i k li fa mon pare a ma mare no és normal. a vegades, crec k la manipulo. això és pot considerar violència masclista? Perquè am mon germà ens ho hem plantejat més de 2 i 3 cops.... però no sé que fer. el problema és que ma mare és massa bona persona i li perdona tot a mon pare, tipo k deixa k la renyi i li parli fatal i akests són els principals motius pels que crec k està patint manipulació. A més jo, personalment, crec k l'està enganyant amb una companya de feina seva xl tipo d converses k he pillat i x la seva relació abans i després del casament d mons pares. Això d les converses no li he dit mai a ma mare xq sé k li faria massa mal, però hi ha un moment en k em colapso i no sé k fer. Em podríeu ajudar si us plau?
És que a més d'això no en puc parlar amb ningú i vaig molt perduda. Li haig de dir a ma mare, o no? Hauria de parlar amb mon pare (encara k la nostra relació cada vegada és mes superficial i tòxica i k vaya no em cau b i no li passo ni una i ps li fa ràbia xq no m pot manipular) sobre tot això? Hauria de denunciar el rentat celebral k li està fent a ma mare? Quin hauria de ser el meu següent pas? Em puc arriscar i dir-ho tot davant d tothom??? AJUDA SISPLAU🥺🙏😭😭😭😭😭
Laura Centellas

Hola!
Les dificultats en una relació de parella són de la parella. Ara bé, quan hi ha violència i maltractament és important poder ajudar la persona que està patint.
Pel que expliques, sembla que la teva mare està patint una situació de maltractament per part del teu pare. Per què no intentes parlar amb algú de la família que et pugui ajudar?
Deixa que entri una persona adulta i es faci més càrrec de la situació. No pots assumir-ho tot tu sola.
Per altra banda, si necessites parlar-ne amb un professional especialitzat en violències, et facilitem aquests números de telèfon:
- 900 900 120
- 016
- 600 000 016 (whatsapp)
Nosaltres seguim aquí, escriu-nos sempre que ho necessitis.
Una abraçada!
La Laura Centellas