No surt
Hola, aquesta setmana tinc la regla, i avui al matí he tingut un petit problema, era el primer cop que hem posava un Tampax i a l'hora de col·locarlo d' ha separat el fil. Ara no hem puc treure el Tampax perquè s'ha quedat a dins de la vagina, que puc fer? Demano a algú que me'l tregui? Espero la resposta
Laura Centellas

Hola! No ets la primera ni l'última persona a qui li passa això. El tampó no es pot perdre, així que estigues tranquil·la. Pots provar de treure'l tu mateixa o demanar ajuda a la teva mare o una amiga. Si ho vols provar tu sola et recomanem que estiguis tranquil·la perquè la vagina estigui ben relaxada i costi menys de treure'l, pots posar-te música si t'ajuda. Després intenta apretar, com si donessis a llum o volguessis fer caca, això ajudarà a que vagi baixant el tampó més avall. Després introdueix un dit a la vagina amb tranquil·litat fins que notis el tampó. Llavors pots posar-n'hi dos per poder fer la pinça i estirar-lo avall.
Com a última opció també te'l podrien treure a urgències, però creiem que no farà falta!
Una abraçada, tu pots!
La Laura Centellas