No entenc res
Hola!
Fa molt de temps que m'agrada un noi, al principi tot era molt fàcil, jo li agradava i a mi m'agradava ell i sempre em deia que m'estimava molt i que no em volia perdre, etc. Però ara estic feta un lio, fa poc em vaig enterar de que tenia una algo amb una altra noia, ja sé que ell tot el dret d'anar amb que vulgui però es que ja ni em saluda i casi ni em mira i jo tampoc li he fet res (o això crec). Però tampoc em veig amb cor d'anar a parlar amb ell. M'agradaria que tot tornés a ser com abans, si tens algun consell per donar-me t'ho agrairia molt.
Laura Centellas

Hola!
És difícil que tot "torni a ser com abans" perquè heu viscut situacions desagradables i caldria poder parlar del què ha passat.
No sabem què és el que ha canviat per ell, però has de valorar si vols una persona així a la teva vida. Si vols com a amic (o possible parella) una persona que canvia d'actitud i no et dona explicacions.
Si ho vols, demana-li per parlar un dia i si ell t'ignora o et diu que no, ja tindràs una resposta sobre la seva voluntat a arreglar les coses... Sabem que fa mal, però cal posar límits a les relacions i si ens tracten malament, hem de saber apartar-nos-en. No creus?
Una abraçada!
La Laura Centellas