insuficient
Em sento insuficient per al meu novio... Jo sé que d'aspecte no estic malament, pero a vegades em sento millor o pitjor amb el meu cos. Odio el meu cul, estic plana pero almenys tinc pits i iaxo em consola bastant i estic molt bé de pes, pero encara aixi, quan veig una noia 'perfecta' em capfico.
Quan algun cop parlem d'alguna noia (que casualment estan molt bones), o veig les noies que segueix a es xarxes, totes mig en boles, em deprimeixo moltissim, al punt que m'agafa ansietat. Sé que es impossible sentirse atret per una persona pero em fa mal veure com segueix a noies ensenyant tot i a sobre per si fos poc, jo sé que no està satisfet amb mi sexualment (ens va fatal quan follem i no té tan interès que quan començavem a sortir) i sé que el satisfá més veure fotos de noies mentres es fa una palla.
No sé que fer perque no vull quedar de tipica noia gelosa, mes o menys sap que em fot això del tema noies pero es que de veritat, la meva autoestima se'n va a la merda i em sento insuficient per molt bon cos que tingui jo i ja el tema sexe em ralla molt, no sé, sento que no m0'estima realment o que son pelicules meves. Ell diu que li agrado molt, que li encana el meu cos i tal...
Laura Centellas

Hola!
Una relació de parella ens ha de fer sentir bé, segurs i confiats. Ha de ser un espai de relax, on sentim que ens accepten, ens valoren i ens admiren.
Pel que expliques, la teva inseguretat apareix amb la conducta de la teva parella. Parla amb ell i explica-li com et sents. Si veus que no canvia la seva actitud i et fa sentir malament amb tu mateixa... hauràs de prendre una decisió (encara que sigui dolorosa).
Per altra banda, si sents que la teva autoestima està una mica tocada i t'agradaria treballar-la, potser podries demanar l'ajuda d'un professional. Parla-ho amb els de casa teva ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas