No sé qué fer.
Tinc un problema i tot parteix de que estic pillada de la meva tutora des de desembre.
Vale, la cosa és que jo porto unes setmanes ratllada perquè tinc la necessitat de explicar-li a algú El que sentó per ella, el problema es que ella és la persona amb la que més confio i a la que li puc explicar gairebé tot.
A això se li suma que ja ens ha advertit que l'any que ve segurament no la tinguem de tutora ni de profe de la seva assignatura i clar això em rebenta i clar m'entren ganes d'explicar-li com em sento però no puc perquè seria un canteig molt gran.
I finalment avui ella ha tingut un incident i no està bé, parlant clar està feta merda i a mi veure-la així m'ha trencat el cor perquè amés jo no puc fer res i em rebenta.
Ella està sempre que ho necessito i m'ajuda en tot i jo avui l'únic que tenia ganes era de parlar amb ella explicar-li que pot comptar amb mi per el que sigui i abraçar-la però pot ser m'estic ficant a la seva vida privada, aleshores he pensat en demà (si ve) preguntar-li què com està, però no sé si serà bona idea.
Vosaltres què en penseu de tot aquest embolic? Que faríeu a la meva situació?
Laura Centellas

Hola!
Aquí has de tenir clar que estàs en una posició de desigualtat. Ella és la teva professora i tu una alumna. Això implica una posició de poder per part d'ella. Què vol dir? Doncs que la seva tasca com a docent és acompanyar el seu alumnat en tot el que necessiti i això és el que ella ha fet amb tu. Però no és una actitud recíproca. A tu no et toca formar part de la seva vida privada, tot i que pots preguntar-li com està, evidentment!
Per altra banda, has de tenir clar que hi ha una barrera pel que fa a les relacions entre professora-alumna, ja que no són legals. També us trobeu en moments vitals diferents i no seria viable una relació perquè els vostres interessos són molt diferents.
L'únic que pots fer amb aquest sentiment és transformar-lo en admiració i apuntar quines característiques de personalitat et criden l'atenció per poder detectar-les en altres persones que estiguin en la mateixa posició que tu ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas