Converses
Hola, tinc una petita por o problema q vull comentar. La veritat és que tinc bastant de pànic a no saber què dir quan estic a soles amb algú, sobretot amb nois. La veritat és que mai em surten temes de conversa amb la gent i em fa por passar moments incòmods. No sé què fer per poder parlar fluïdament amb algú
Laura Centellas

Hola! T'entenem, aquest és un problema molt comú. Pensa que quan ens exposem a persones desconegudes i a la mirada dels altres, el nostre cervell pot interpretar que estem davant de perill. El nostre ego ens vol protegir i ens vénen ganes de marxar corrents o no ens surten les paraules. És important que li donis el missatge al teu cervell que no hi ha cap perill, que puguis respirar fons i sentir que estàs segura, que tot està bé. Connecta amb la teva essència i no t'encallis en pensaments que et posen nerviosa, no els facis gaire cas. Alhora potser et pot servir tenir alguna conversa preparada per quan no sàpigues què dir. Tenir recursos una mica preparats ens pot donar molta seguretat en aquestes situacions.
Confia molt en tu i en els altres, tot està bé i pots expressar-te amb llibertat, tal com ets :)
Una abraçada i aquí ens tens!
La Laura Centellas