millor amic
Fa temps que estic enamorada del meu millor amic , sempre es molt carinyos amb mi i sempre estem molt junts molta gent diu que acabarem junts i tot aixo pero jo no crec perque ell no vol res amb mi o aixo crec i no se que fer .Nose si dir-li o callarmu perque si li dic tinc la possibilitat que la nostra amistat s'envagi a pasta fang , pero sino li dic hu pasu jo malament perque se que no el tinc al meu costat com algu mes que amics ...
InterPersonal

Hola smile15
Sóc l'Assumpta Muns, psicòloga d'Interpersonal. Primer de tot dir-te que quina sort que tens de poder gaudir d'una amistat tant maca com la que tens amb aquest noi. Clar que, quan es tracta d'una amistat així, hi ha el "risc" que per una de les 2 bandes sorgeixi algo més...o per part d'ambdúes bandes. Quantes històries d'amor han començat sent una amistat i la cosa ha anat a més. Jo et demanaria: com saps que ell no vol res amb tu? Ja saps que l'interès, atracció, etc. cap a un/a altra persona es pot manifestar de diferents maneres: verbalment o gestualment, amb mirades de complicitat, etc. Jo et diria que intentessis estar una mica alerta d'aquestes senyals, a veure si n'hi ha alguna que et diu alguna cosa. I una altra pregunta: tu creus que li has manifestat d'alguna manera aquest interès "especial"? Per què no ho proves? Pots començar amb aquestes senyals més de tipus "no verbal", que no són tant directes però arriben igual o més que el llenguatge, i començar tantejar el terreny. Pot ser que a ell li passi el mateix que a tu i no s'atreveixi a fer cap pas...I si no és així, ja t'ho farà saber. Una cosa és tirar-se-li a sobre i l'altra mostrar-li algo més...
Que vagi molt bé. Gràcies per la teva confiança
Assumpta Muns Altarriba
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat