Deixar anar
Hola, primer de tot volia fonar les gracies per tot el que feu en aquest espai.
Pues el meu problema es que sl entrar a l'institut vaig deixar de portarme de totes les amigues que tenia a la primaria, però vaig estar bé per que d'enseguida vaig fer un nou grup d'amigues amb les que em sentía súper comoda. Vam ser molt bones amigues fins l'any passat (2n eso) per un conflicte que va haver entre tres noies del grup. Y al principi vaig estar bastant bé, ja que era estiu i no les veia ni res però al començar el curs sl setembre em vaig començar a adonar de que les trobava a faltar moltíssim i penso en elles cada día però elles sembla que están perfectament bé cadascuna amb els seus bous amics. En canvi jo, ara tinc nomes dues amigues les quals són molt bones amb mí, però no els hi tinc cap confiança per parlar-lis de coses personals i tampoc vull deixar-les entrar del tot en la meva vida. Elles em traxten super bé i em dap molt greu per elles però jo segueixo sense poder acceptar que les meves antigues amigues ja no tornaran a ser amigues meves i que he de fer nous amics. A més a més desde que va començar el curs m'he tornat molt tímida i se'm fa molt més difícil que abans parlar amb la gent, i també vec que la meva salut mental està empitjorant bastant.
Ja no se que fer per deixar anar el passat :(
Laura Centellas

Hola!
Quan hi ha una ruptura amb una persona, ja sigui una relació amorosa o d'amistat, ens costa molt deixar anar.
Potser et pot anar bé pensar que ara teniu camins separats però que potser més endavant us torneu a retrobar.
Per altra banda, centra't en les persones que tens a la teva vida, explica mica en mica qui ets, què t'agrada, com et sents, què et preocupa.... veuràs que les amistats es forgen a partir de l'experiència d'anècdotes viscudes. De moment encara és molt recent que sentis confiança amb aquestes amigues, però intenta fer plans amb elles i veuràs com t'aniràs sentint més còmode ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas