no ho faig bé
Hola, resulta que porto un any i mig amb la meva parella, i no el puc satisfer, no hi ha manera i em va fer molt de mal que em dies un dia, després de tenir sexe que no li havia agradat gaire. Sempre ens ha anat regular aquest àmbit, però des de fa mesos va decaient més: Faci el que faci noto que no follo bé i ja l'altre dia m'ho va confirmar sense preguntar. Jo ja li he dit que em digui tot el que li agradaria que li fes ,moltes coses les faig o intento fer, pero ni aixi puc satisferlo. Jo també tinc problemes d'orgasme últimament i un dia ell va notar que jo fingia els orgasmes i no li va agradar. No sól ser aixi de directe i clar, no entenc que li passa si precisament es queixava de que no feia soroll al tenir relacions, i ara que si doncs es queixa de que son falsos.
La meva autoestima i les meves ganes de tot lo que tingui a veure amb sexualitat esta pels terres, literal. es sentir a parlar d'algo relacionat amb el sexe i em deprimeixo, em paso el dia trista perque ja tinc suficientes preocupacions externes. A les meves amigues els hi va genial amb els seus novios i em deprimeixo per dins, i mira que per mi no ho és tot el sexe, pero em sap greu que vagi tan malament i no sé fins quan està disposat a aguantar amb mi perque si no el satisfaig jo crec que em deixarà, i no entenc com no ho ha fet abans.
Que puc fer per no sentirme tan malament? Merci
Laura Centellas

Hola,
La satisfacció sexual és important per ambdues parts i llegint-te ens dona la sensació que tu tampoc estàs satisfeta, no només a nivell de plaer, sinó que estàs patint a nivell psicològic i emocional.
Si teniu dificultats per arribar a l'orgasme és fàcil que la dificultat no sigui la poca habilitat de l'altre sinó la poca connexió amb el plaer o aspectes físics que poc tenen a veure amb la traça de cada persona.
En el cas de la teva parella... està operat de fimosi? Si no està operat podria ser que li afectés a l'hora d'estimular-se. Normalment, nois que requereixen d'aquesta intervenció necessiten una estimulació molt concreta per arribar a l'orgasme.
En el teu cas, és possible que tot aquest malestar, no et faci connectar amb el teu plaer, en què i com t'agrada i per tant, fa que sigui molt més complicat que el teu cos senti i mostri el plaer.
Parleu, parleu i parleu, el plaer no depen tan de l'altre com d'un mateix.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenaangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas