Embolic
Hola!
Aquesta consulta no se a quina categoria pertany,però espero que em pogueu contestar igualment.
Tinc un embolic, estic sortit amb un noi que viu una miqueta lluy, intentem veuren's una vegada a la setmana. El cas es que les meves amigues m'expliquen coses que fan amb el noi que els hi agrada,després jo em paro a pensar i em quedo una mica decepcionada perque jo amb ell no faig aquell tipus de coses, elles em diuen que em llenci,ell i jo ens em liat res mes... volem fer alguna cosa mes pero no som prou valents per fer aquell pas, també tinc por de que si em llenço no li agradi o ho faci malament.
Elena Crespi

Hola!
Primer de tot, si no feu més coses no és perquè no sigueu valents sinó perquè potser encara no ha arribat el moment.
És normal que si les teves amigues et diuen i t'expliquen les coses que fan t'entri una mica d'enveja i ganes de fer-ho tu també però si decideixes fer un pas més hauria de ser perquè realment tots dos voleu i no perquè les altres ja ho han fet.
Hem de ser autèntics! hem d'escollir les coses perquè nosaltres realment volem i no perquè la resta ho fa!
I si realment veus que vols fer quelcom més, primer parla-ho amb ell.
Però et recomano que no vulguis córrer abans d'hora i que aprenguis a valorar i a viure intensament allò que teniu i que ja esteu fent.
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - www.interpersonal.cat
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres