ns q fer
bno pos vaig estar amb un noi com unes 3 o 4 semanes de lio en plan que sol ens enrollavem i eso pero em tractaba mol be i estaba enamorada d'ell i bno q em va dir q ell no volia res i ps despues de jo va mantenir 3 relacions sexuals. Ara esta amb una altra que suposadament era la meua amiga i pos nose q fer perque no el puc olvidar i em fa moltisima falta, ara som amics pero jo vull estar amb ell com abans i estic destrosada.
Laura Centellas

Hola!
Sentim ser tant directes, però si tu n'estàs enamorada i ell no vol cap relació amorosa amb tu, de debò creus que funcionaria? Ens dius que t'ha tractat bé, però això és el mínim en una relació!
Acceptar el desamor és una procés molt dolorós i a vegades ens costa molt temps oblidar aquella persona. És important poder posar distància física (intentar no veure'l), virtual (bloquejar-lo o deixar de seguir les seves xarxes) i mental (posar el focus en tu i no pensar en l'altra persona)
Envolta't de les teves amistats i família, practica esport i activitats que t'agradin i busca moments de calma i plaer. Deixa sortir tot e dolor i expressa'l en forma de cartes, dibuixos, música.... el que sentis!
Mica en mica, veuràs que no farà tant de mal.
La Laura Centellas