em sento malament
El meu pare,sempre m'ha tractat amb més inferioritat que el meu germà.Si ell fa algo malament m'acaba renyant a mi quan jo no he fet res.Per exemple l'altre dia el meu germà es va fer una crep va engegar i jo estava a l cuina recullint el que havia fet servir...total el meu germà engega el gas i no va posar-hi foc...a part de que va tirar molta massa de crep.El meu pare ve i em comença a renyar a mi sense cap sentit i així constantment Avui la meva mare s'ha enfedat ns pq m'ha renyat a mi el meu germà i el meu pare...total que quan la meva mare se'n va el meu pare li ha preguntat el meu germà si a fet alguna cosa ell a dit que ha estat culpa meva el meu pare m'ha començat a insultar i a dir que només faig que provocar merdes i que reben tots...fins i tot algun cop m'ha arribat a dir que tant de bo haguessin abortat que no servia per res i que m'odiava
Total ell només creu el que diu el meu germà i li és completament igual com em senti jo...a ell el porten a entrenar el quinto coño per futbol i a mi no em vol deixar anar a fer un batxillerat que no està el meu poble però està a 5 minuts hi podria anar amb tren...
I jdr jo sóc molt sentimental i tot el que em diu i el que fa em senta fatal i no sé controlar l'estrès i acabo provocant-me vòmits...i jdr estic farta pq fa un any vaig està molt malament per el tema del menjar i ara sóc conscient que no ho puc fer però em fa sentir infrevalorada i que sóc una inutil i no ho puc gestionar...
Laura Centellas

Hola bonica!
Em sap molt greu veure que el teu pare et tracta així i té aquest tracte diferent amb el teu germà.
Tens algú a la família amb qui ho puguis compartir? La teva mare, alguna àvia, cosina, tieta...? És important que puguis trobar una persona de confiança per poder treure el malestar i el patiment (i no centrar-lo en el menjar).
Per altra banda, hauràs de veure si el teu pare pot canviar d'actitud parlant amb ell, o bé hauràs de buscar la formula de sobreviure.
Tot i així, si hi ha insults i maltractament psicològic, potser hauràs de demanar ajuda a l'institut o a alguna persona adulta que et pugui protegir.
Una abraçada!
La Laura Centellas