semen, presemen, fluxe?
A simple vista, com es pot distingir el semen o liquid preseminal del fluxe vaginal? M'havia netejat després de tenir sexe i tenia moltssima quantitat de un liquid viscós blanc bastant aquós sense olor, i no sé si es tractava del meu fluxe (jo diria q no és tan aquós el meu) o bé semen o liquid preseminal... Tinc la curiositat de saber les diferències entre els tres tipus de fluids, gràcies.
Laura Centellas

Hola,
Després d'una relació sexual sense preservatiu, és molt complicat poder distingir el semen de la lubricació vaginal, del líquid presseminal. Però les diferències bàsiques serien que el líquid presseminal és una espècie de líquid transparent/blanquinós que apareix quan una persona amb penis està molt excitada, la lubricació vaginal, pot aparèixer en fun moment on la persona amb vagina està molt excitada o senzillament de forma regular al llarg del dia va segregant aquest líquid (fluxe) a mode de neteja i protecció vaginal, i el semen, s'expulsa, en general quan una persona amb penis ejacula. A vista miscroscòpica, tenen composicions diferents i tan el líquid presseminal com el semen tenen presència espermatozous.
Gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas