No em deixen sortir mai.
Tinc una mare molt sobreprotectora, i això ho dic especialment per què no em deixa sortir mai, tinc 17 i no em queda molt per complir 18 i durant aquests anys mai m'ha deixat sortir amb amics o amigues, quan era més petita em deixava, però a partir de cuan vaig complir 14 m'ho va impedir, no sé si és normal o no.
I estic una mica cansada, per què els meus amics em pregunten de sortir a menjar o a comprar i sempre tinc que dir que no quan jo vull anar, sol ser amb els què són nois, la meva mare em impedeix sortir amb cap per què sempre em diu que tots em faran mal o em faran alguna cosa dolenta, fins i tot diverses vegades li he preguntat de què si ve una de les meves amigues em deixa però és impossible, es nega.
I sento que ja sóc prou gran per ser responsable i saber del que faig, vull sortir, conèixer gent i tenir amics però amb la meva mare és impossible, entenc que pregunti el que faci, però que si vaig amb gent m'ho prohibeixi em cansa, sento que no tinc llibertart i què estic perdent la meva infància per culpa d'ella, i ja li vaig preguntar, però l'únic què diu és què és la meva mare i es preocupa per mi i per això no em deixa, menys en les xarxes socials, tampoc em deixa pero que també em diu que en faran mal.
Laura Centellas

Hola!
La veritat és que deu ser molt difícil també per la teva mare. De la mateixa manera que tu estàs creixent, ella també està aprenent a ser mare d'una adolescent. I aquest canvi no sempre és fàcil!
Hauràs de continuar parlant amb ella i intentar buscar algun tipus de pacte. Negocia amb ella poder sortir una tarda, per exemple, o que vingui una amiga a casa. Mica en mica haurà d'anar cedint espai, ja que tu hauràs de començar a prendre les teves pròpies decisions.
Intenta buscar el suport d'algú de la família, que et pugui entendre i pugui parlar amb ella ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas