millor amic
Hola,
fa temps que m'estic rallant perquè amb el meu crush ens portàvem molt bé i havíem començat a parlar molt i de cop em va deixar de parlar però que crec que he superat aquest capítol sol que de tant en tant ho recordo. El fet és que tinc dos millors amics, la veritat és que amb els dos em porto millor que amb l'altre però de mol poc. Doncs bé, suposem que un és diu Jan i l'altre Èric. Llavors, l'Èric se'm va declarar fa molt poc i ara parlem molt i doncs en Jan sa posat com gelós i no em para de retreure que estic més amb l'altre que amb ell i em fa sentir malament i insegura perquè jo soc així i he modificat el meu metabolisme i que no m'afecti tant però és inevitable. Per l'altre banda, amb l'Èric estic començant a sentir algo però no sé si és pel fet que m'agrada agradar-li o pel fet que de veritat m'està sortint algun sentiment més enllà de l'amistat. I no sé com identificar les diferències.
Em podríeu ajudar a saber si estic in love o no amb l'Èric i què haig de fer amb el suposat atac de gelos del Jan? Per què crec que no li agrado al Jan, perquè, bàsicament li agrada una altra, però no puc evitar sentir-me atrapada....
moltes gràciesss
Laura Centellas

Hola!
Quan no tenim clars els nostres sentiments, és important deixar passar una mica de temps i anar-los observant. Per tant, és probable que encara no sàpigues què sents per l'Èric, així que sigues sincera amb ell, i vés veient com et sents d'aquí dues setmanes, per exemple.
Per altra banda, si en Jan està molest perquè quedes més amb l'Èric, hauràs de parlar amb ell i intentar buscar un punt d'equilibri. És normal que, si t'agrada una persona, intentis passar més estona amb ella, així que et tocarà negociar quines estones passaràs amb l'Èric i quines amb en Jan.
Si tot i així en Jan no et respecta aquesta decisió, hauràs de tornar a valorar la vostra amistat.
Una abraçada!
La Laura Centellas