No puc més
Hola,
us escric perquè porto un temps que tot em supera, tinc ganes de desaparèixer, em vull morir.
És com que si càrregues una motxilla molt gran que cada cop pesa més i jo no puc fer-li front.
Últimament tot em surt malament i la gent no para d'enfadar-se amb mi, de veritat estic molt cansada, em sento un estorbo constant.
Estic intentant aguantar, però fa uns dies un profesor em va dir una de les coses més lletges que m'han dit mai i no puc deixar de pensar en això.
Ha arribat un punt on no veig sortida, al principi almenys plorava però ara ni em surt, és com si s'hagués apagat tot i jo sigues neutre.
Cada nit penso en no despertar-me, en que tant de bo aquesta tortura acabi, però hasta para matarme soy inútil.
No sé perquè escric això, no puc parlar amb ningú perquè pensarán que vull cridar l'atenció i us prometo que no és el que vull.
Gràcies i perdó per la chapa que us he fet.
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per escriure'ns i confiar en nosaltres. Ets molt valenta per trobar un espai on explicar realment com et sents.
A vegades ens trobem en una "mala temporada" i la sensació és que no hi ha cap possibilitat de canvi, que sempre serà igual. Però no és així. T'ho prometem. Canviarà.
Per ara és important que puguis trobar alguna persona (més enllà de nosaltres) a qui puguis explicar-li com estàs. Algú a casa, a l'escola, a la família, ... algú amb qui puguis parlar. No estàs cridant l'atenció, estàs reclamant el que mereixes: sentir-te valorada.
Sabem que la motxilla a vegades pot pesar molt. Per això és important que puguis parar i reposar una mica. Para de buscar solucions i centra't en expressar les teves emocions. Escriu-nos tant com necessitis, pinta i dibuixa el teu malestar, canta i plora, deixa de ser "forta" i expressa't tal com estàs.
Veuràs que hi ha persones que et respondran. Nosaltres som aquí també.
Per últim, això que et va dir el teu professor potser ho hauràs de comentar a la tutora i fer una queixa formal. Per molt professor que sigui, la línia del respecte és sagrada!
Una abraçada molt forta!
La Laura Centellas