Acabar
Hola,
Primer de tot gràcies per llegir-me i intentar ajudar-me, us explico, porto 3 mesos amb el meu novio, i ja hem mantingut relacions sexuals de molts tipus, inclosa la penetració, la qual hem realitzat només 5 cops, aquí bé el dubte, sempre que el masturbo/li faig una fel·lació, ell acaba. Però jo, per molt plaer que em provoqui masturbant-me o a través de sexe oral, mai arribo, a part de que trigo molt més que ell, no arribo al clímax com a tal, sento plaer, potser em “corro” (em surt líquid) però no sento res en especial, només surt i ja. I m’estranya, no se si és que ha d’estar més estona (però em sap greu per ell), o que jo tinc algun problema o alguna cosa, no se, però m’estic menjant massa el cap amb el tema.
Gràcies.
Laura Centellas

Hola de nou, quan et masturbes tu sola també et passa?
Potser seria interessant que poguessis conèixer-te a tu mateixa per a poder indicar a la teva parella com i de quina manera t'agrada sentir plaer.
El temps que cada persona tarda en arribar a l'orgasme és diferent, no hi ha dues persones que sistemàticament arribin alhora. Hi haurà dies que un dels dos hi arribarà de forma més ràpida, altres que tardarà més, altres que no arribarà... però l'objectiu de les relacions sexuals hauria de ser passar-ho bé i gaudir del moment, conèixer l'altre, conèixer-nos a nosaltres mateixes. Deixa que et faci sexe oral el temps que necessitis, si es cansa, ja t'avisarà, mentres, centra't en les sensacions del teu cos, en l'excitació del moment, etc...
Recorda que l'organ sexual més important que tenim és el cervell i si està pensant en "no arribo a l'orgasme, no arribo a l'orgasme, s'avorrirà, em sap greu per ell..." no està pensant en fantasies, pensaments eròtics, i focalitzat en l'excitació.
Gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas