No sentir res
Hola!
Últimament porto dies pensant en si em passa alguna cosa estranya, us explico, fa un parell de setmanes des de l’última relació amb penetració amb el meu novio, en total ho hem fet 5 cops (penetrar). El cas, és que l’últim cop encara em va fer mal, una de les preguntes és, això és normal? Fins quan segueix fent mal a partir del primer cop, més o menys?
Per altre banda, no se si es per portar fent-ho poc, o que, però diguem, que a l’hora de la penetració, no sento gaire, és pel fet de ser dels primers cops que mantinc aquest tipus de relació sexual? O perquè faig alguna cosa malament? Però no sento gairebé res, comparat amb quan em fa dits.
Estic preocupada, perquè he llegit que hi ha dones que no senten res durant la penetració, i no vull ser una d’elles, no se si és això el que em passa, estic feta un lio. Hi ha alguna manera de remediar-ho?
Moltes gràcies per llegir-me <3
Laura Centellas

Hola,
El primer que hem de tenir clar és que, sentir plaer només amb la penetració, sense cap altre tipus d'estimulació directe o indirecte a la zona externa del clítoris, és complicat per un tema de fisiologia.
La majoria de les terminacions nervioses estan a la zona del clítoris, per tant calma si amb la penetració no sents tant de plaer.
La segona cosa que hem de tenir clara és que mentre hi hagi dolor, dolor no desitjat, no hi podrà haver-hi plaer o sensacions agradables. El nostre cervell capta el dolor com quelcom perillós, per tant, no es relaxarà, ni es deixarà anar en una situació on les anteriors ocasions ha sentit dolor.
Us animem a no tenir relacions sexuals centrades en el coit o la penetració. Gaudiu, coneixeu-vos i deixeu la penetració a banda fins que puguis gaudir de totes les trobades que tingueu i on no sentis pressió per si avui farà mal o no, o si avui sentirà plaer o no.
Gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas