estic destruida interiorment
Hola.
El problema que tinc és que jo mai he tingut autoestima, MAI. He tingut molts problemes amb aixó però sembla que ara ja ho portava millor, el problema és que sempre hi ha alguna cosa que em fa recuare, per exemple: ara estic malament perque el noi que m' agradava ha dit que no sortiría amb mi, que avans es tira d' un pont. Obiament per una persona amb poca autoestima això suposa un impacte molt gran. El prblema es que la gent que inclús tracta d' ajudar empitjora més la situaciò , per exepmle em diuen molt : es que ets super preciosa de cara i tens tot molt bonic però es que tens moltes caderes o ets massa ampla d' esquenes.. això em mina la moral perque m' acpmplexa molt i els comentaris de tot tipus i les ofenses encara ho empitjoren més. Com puc apendre a estimar-me? es algo que porto intentant molt de temps però no ho he aconseguit, només em deprimeixo i em frustro.
Gràcies i espero que em pogueu ajudar.
Laura Centellas

Hola!
Hem de tenir en compte que part d'aquesta autoestima baixa no té a veure amb tu sinó amb la nostra societat. A la nostra societat li interessa tenir gent amb poca autoestima i acomplexada per diferents aspectes físics perquè així consumirà més "per arreglar-ho".
Així que, si el teu cos no segueix els cànons, és molt natural que et sentis malament amb el teu cos. Però el teu cos és teu. És únic i és l'únic que tindràs al llarg de la vida. Tu has de decidir si gastes temps intentant canviar-lo per adaptar-te a un ideal impossible o bé prefereixes començar a gaudir-lo.
Anomena 5 aspectes positius del teu cos i repeteix-los com un mantra.
Ah! i el comentari d'aquesta persona és realment molt OFENSIU i deixa molt clar quin tipus de persona és... així que, de debò t'agrada una persona que tracta als altres d'aquesta manera? Pensa-hi.
Una abraçada
La Laura Centellas